Bruger du allerede eSmiley Check-In og har brug for at tilgå systemet, kan du logge ind her:
eSmiley Check-In er et enkelt værktøj til at registrere gæster på dit serveringssted. Ved hjælp af en unik QR-kode for din restaurant, kan dine gæster nemt registrere deres besøg. Du printer blot QR-koden ud og hænger den op et synligt sted, hvor gæsterne kan scanne den med deres telefon.
Sundhedsstyrelsen anbefaler restauranter og caféer at registrere deres gæster for at hjælpe med smitteopsporing af Covid-19.
Check-in er gratis. Ikke bare for Smiley-kunder. Men for alle! Vi ser smitteopsporing som en samfundskritisk funktion, og vi har derfor valgt at gøre det helt omkostningsfrit for dig.
For dig der er eSmiley-kunde
For dig der ikke er eSmiley kunde
Hvad med GDPR?Vi gør opmærksom på, at du ved brug af Check-In er omfattet af vores almindelige salgs - og leveringsbetingelser og GDPR. Vi gør ligeledes opmærksom på, at eSmiley er databehandler og du er dataansvarlig. Det betyder, at du har ansvaret i forhold til at:
Vi sørger for, at gæsternes data automatisk slettes efter 14 dage. Data gemmes sikkert i system via en krypteret forbindelse |
Vi anbefaler, at du opfordrer dine gæste til at registrere sig, men oplyser at det er frivilligt, om de vil gøre det. Du kan evt. hente og printe vores gæsterettede plakat.
Du kan hente gæsteregistreringer i systemet i tilfælde af smitte. Vi anbefaler, at du kontakter sundhedsmyndighedernes hotline på 70 20 02 33 for råd og vejledning i forhold til, hvordan du skal håndtere situationen.